נ"ט בר נ"ט גמרא חולין קי"א דגים שעלו בקערה מותר לאוכלם ברותחים משום דהוי נ"ט בר נ"ט ונאמרו בזה ג' שיטות דעת הטור דגים רותחים שנתנם בקדרה של
חמץ שעבר עיבוד כימי אי נפסל ואי מותר ליהנות ממנו כתב הרמב"ם פ"א מחמץ ומצה הלכה ב'. החמץ בפסח אסור בהנאה. ואיסור חמץ ואיסור שאור שבו מחמיצין אחד הוא – ע"כ. וכתב הראב"ד אמר אברהם
הג'ילטין והגליצרין בתעשית המזון והתרופות מפעל למזון בצפון הארץ פנה לבד"ץ בית יוסף בבקשה לקבל כשרות. מאחר ותנאי ראשוני הוא לשלוח את הרכיבים של המוצר התברר שבאחד הרכיבים יש ג'לטין
אם מותר להכנס להר הבית בזמן הזה ראיתי את מה שהעלה עמיתי הרה"ג הרב שאר ישוב כהן שליט"א לדון במועצת הרבנות הראשית להקים בית תפילה על הר הבית רחוק ממקום המקדש אליו
כבוש כמבושל גמ' דף קי"א שמואל לטעמיה דאמר מליח כרותח כבוש כמבושל וכן בפסחים עו. וחולין צז: והגמרא לקמן קי"א: קערה שמלח בה בשר אסור לאכול בה
דבר שיש לו מתירין אפי' באלף לא בטיל קימ"ל דבר שיש לו מתירין אפי' באלף לא בטיל אפילו באיסור דרבנן גמ' ביצה דף ג. ומדאורייתא בטל ברוב כמו כל האיסורים. רק חכמים החמירו