נ"ט בר נ"ט
גמרא חולין קי"א דגים שעלו בקערה מותר לאוכלם ברותחים משום דהוי נ"ט בר נ"ט ונאמרו בזה ג' שיטות דעת הטור דגים רותחים שנתנם בקדרה של
גמרא חולין קי"א דגים שעלו בקערה מותר לאוכלם ברותחים משום דהוי נ"ט בר נ"ט ונאמרו בזה ג' שיטות דעת הטור דגים רותחים שנתנם בקדרה של
כתב הרמב"ם פ"א מחמץ ומצה הלכה ב'. החמץ בפסח אסור בהנאה. ואיסור חמץ ואיסור שאור שבו מחמיצין אחד הוא - ע"כ. וכתב הראב"ד אמר אברהם
מפעל למזון בצפון הארץ פנה לבד"ץ בית יוסף בבקשה לקבל כשרות. מאחר ותנאי ראשוני הוא לשלוח את הרכיבים של המוצר התברר שבאחד הרכיבים יש ג'לטין
ראיתי את מה שהעלה עמיתי הרה"ג הרב שאר ישוב כהן שליט"א לדון במועצת הרבנות הראשית להקים בית תפילה על הר הבית רחוק ממקום המקדש אליו
גמ' דף קי"א שמואל לטעמיה דאמר מליח כרותח כבוש כמבושל וכן בפסחים עו. וחולין צז: והגמרא לקמן קי"א: קערה שמלח בה בשר אסור לאכול בה
קימ"ל דבר שיש לו מתירין אפי' באלף לא בטיל אפילו באיסור דרבנן גמ' ביצה דף ג. ומדאורייתא בטל ברוב כמו כל האיסורים. רק חכמים החמירו
האתר נבנה לע"נ אבינו מורינו הרב שלמה שלוש בן מזל טוב זצוק"ל | כל התכנים באתר מוגנים בזכויות יוצרים, ואין להשתמש בהם ללא קבלת אישור בכתב.